9.07.2009

2009-09-07


"star"昨天放了很多時間在太陽光下,"justice"提醒我又要集中自己應該做的事情裡。
"temperance"手中的兩隻金杯跟"justice"手中的金天秤對應,要衡量一下溝通上的協調。

3 則留言:

Zhu 說...

hi! 我尋日搵返d舊既名片搵到你張卡 :P 我應該係好耐之前係9型人格班到識你. 近排轉左行玩Tarot?

Sunny

星土 說...

是啊!就是我幫你做typing的,幸好你有相,不然我也想不起是你,哈哈!

你去了澳洲讀書啦?還是主修追女仔?

Zhu 說...

係呀你估中左 :] 我重開左個blog tim :P
近排再睇返9型, 多左勁多體會, 之後記起你都係4號咪想contact返你. 估唔到你係中意占卜星相既人 重打左百幾個blog post@@